سرزمین مادری...

اللهم الرزقنی کربلا...

سرزمین مادری...

اللهم الرزقنی کربلا...

سرزمین مادری...

روزی راه من و تو از کربلا می گذرد.
اللهم الرزقنی الزیارة الحسین فی الدنیا و الآخرة.

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

عشق کربلا...

جمعه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۲، ۱۰:۰۶ ب.ظ
ندارم ذره ای درلطف تو شک/برای کربلا این دل زده لک. ضریح نوهمان شش گوشه ی عشق/که  زیبائیش باشددر جهان تک. ولی ای کاش گویم در بقیعش/ حسن (ع) جانم ضریح تو مبارک... (انشاألله بظهور الحجة)
  • محمد علیوند

نظرات  (۱)

لبریز آه و ندبه و غم گریه می‌کنم
دلتنگم و به یاد حرم گریه می‌کنم

شایسته زیارت شش گوشه نیستم
این روزها به حال خودم گریه می‌کنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی