سرزمین مادری...

اللهم الرزقنی کربلا...

سرزمین مادری...

اللهم الرزقنی کربلا...

سرزمین مادری...

روزی راه من و تو از کربلا می گذرد.
اللهم الرزقنی الزیارة الحسین فی الدنیا و الآخرة.

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

سعادت دنیا و آخرت در توجه و توکل به خداوند متعال و توسل به ولی او امام زمان صلوات الله علیه است و برای رسید به این مهم به نکات ذیل توجه کنید.

 

1-در همه حال خداوند تبارک و تعالی را در نظر داشته باشید که او این همه نعمت های بی پایان را به شما داده است وسعی کنید نماز را اول وقت بجا آورید که اول وقت رضوان الله تبارک و تعالی است.

 

2-هر روز بعد از نماز صبح دعای عهد(اللهم رب النور العظیم...) را بخوانید که وسیله ارتباط با ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف است.

 

3- هر روز صبح بعد از نماز و شب قبل از خواب یازده مرتبه سوره توحید را قرائت کنید ودر شبانه روز هر مقدار توانستید این سوره را بخوانید.

 

4- سعی کنید  هر روز حداقل پنجاه آیه قران و اگر میسر است یک جز قران برای حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف تلاوت کنید.

 

5-بعد از هر نماز تسبیحات حضرت زهرا علیها السلام فراموش نشود و بعد از آن سه مرتبه بگوئید: صلی الله علیک یا ابا عبدالله و علی المستشهدین بین یدیک و رحمة الله و برکاته و دعای اللهم کن لولیک... را بخوانید.

 

6- هر روز صبح یا شب یک سوره یس برای حضرت زهرا علیها السلام قرائت نمائید.

 

  • محمد علیوند

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی