سرزمین مادری...

اللهم الرزقنی کربلا...

سرزمین مادری...

اللهم الرزقنی کربلا...

سرزمین مادری...

روزی راه من و تو از کربلا می گذرد.
اللهم الرزقنی الزیارة الحسین فی الدنیا و الآخرة.

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

السلام علیک یا امام رئوف(ع)

يكشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۴۶ ق.ظ

در حرم لب برلب پیمانه باشد بهتراست
شمع دورش چندتا پروانه باشد بهتراست

***
بهتر آنکه از در هر خانه نومیدم کنند
دل اگر باغیر تو بیگانه باشذ بهتر است

***
گر بنا باشد دلم را جز تو آبادش کند
این دل ویران، همان ویرانه باشد بهتر است

***
جان من آقا مرا سرگرم کاشی ها مکن
میهمان مشغول صاحبخانه باشد بهتر است

***
صحنتان را میزنم برهم جوابم را بده
این گدا گاهی اگر دیوانه باشد بهتر است

***
مدعی در این حرم از سیر بالاها مگو
این کبوتر فکر آب و دانه باشد بهتر است

***
گنبدت مال همه، باب الجوادت مال من
جای ما پشت در میخانه باشد بهتر است

***
من که هربار آمدم اینجا گنهکار آمدم
توبه هم قولش اگر مردانه باشد بهتر است

***
تا شب قبرم که می آیی برای دیدنم
این دل ما پیش تو بیعانه باشد بهتر است

***
صبح محشر هم خودت دنبال کار ما بیفت
پشت ما توصیه ی شاهانه باشد بهتر است

***
گریه کردم شانه ی گرم ضریحت بغض کرد
وقت گریه سر روی یک شانه باشد بهتر است

***
کربلا از تو گرفتن واقعا شیرین تر است
روزی ماهم از این کاشانه باشد بهتر است

***
اشک میخواهم زتو دریای فبک للحسین (ع)
رزق من از جام سقاخانه باشد بهتر است...

  • محمد علیوند

نظرات  (۱)

[]❤*•.¸¸.•**•.¸¸.•*❤[]❤*•.¸¸.•**•.¸¸.•*❤[]

تــــ‗__ُِ‗ـــو صـــآבِقـــآنــــ‗_ِِ_‗ـــه בُرُوغ بگِــــ‗__‗ـــو

مـــَن عـــآشقــــ‗__‗ـــآنــــ‗_ِ_‗ـــه

کــــ‗__‗ـــآری خوآهــــ‗_َ_‗ـــم کــَــ‗__‗ـــرב

تـــآ "مــــ‗__‗ـــآه" هَمیشــــ‗__‗ـــه

پُشــــ‗__‗ـــتِ اَبــــ‗__‗ـــر

بـــآقــــ‗__‗ـــی بــــ‗__‗ـــآنـَב!

[]❤*•.¸¸.•**•.¸¸.•*❤[]❤*•.¸¸.•**•.¸¸.•*❤[]

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی