سرزمین مادری...

اللهم الرزقنی کربلا...

سرزمین مادری...

اللهم الرزقنی کربلا...

سرزمین مادری...

روزی راه من و تو از کربلا می گذرد.
اللهم الرزقنی الزیارة الحسین فی الدنیا و الآخرة.

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

حسینیه ارباب

سه شنبه, ۴ آذر ۱۳۹۳، ۰۹:۰۴ ق.ظ


من به خون لبت ای دوست گرفتار شدم

حال سجاد تو را دیدم و بیمار شدم

در حسینیه ارباب شبی خوابم برد

صبح پشت در یک میکده بیدار شدم

چه شبی بود که از بین دو انگشت شما

ناگهان با خبر از عالم اسرار شدم

شال خوشبوی تو سبز و علم دوش تو سبز

دام همرنگ زمین بود گرفتار شدم

بچه بودم که اباالفضل شفا داد مرا

تا قیامت به اباالفضل بدهکار شدم

خلق در روضه گرفتند برات عتبات

من بیچاره ولی دیر خبر دار شدم

رشته بر گردنم افکنده ای و در پی تو

هر شب آواره هر کوچه و بازار شدم

کربلا اوج عزا بود ولی چون زینب

از بلایای پس از شام عزادار شدم

من از آن روز که در بند تو ام آزادم

نوکر فاطمه و حیدر کرار شدم



پ.ن:حسینیه کربلاییهای آدریان اصفهان ، محرم1435

نظرات  (۲)

آخ دلم برا هیات محرم تنگیده ... عجب صفایی بود
  • ... حسینی ...

  • شهید سید مرتضی آوینی:
    دشمن می خواهد که ما را بترساند و می داند اگر ما بترسیم می داند دیگر کاری از ما ساخته نیست

    اما سربازان امام زمان �عج� جز از گناهانشان نمی هراسند.

    لحظه هایتان مهدی (عج)پسند

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی