سرزمین مادری...

اللهم الرزقنی کربلا...

سرزمین مادری...

اللهم الرزقنی کربلا...

سرزمین مادری...

روزی راه من و تو از کربلا می گذرد.
اللهم الرزقنی الزیارة الحسین فی الدنیا و الآخرة.

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

پدر...

جمعه, ۳ خرداد ۱۳۹۲، ۰۵:۲۵ ب.ظ

درون سینه ی من با ولای او غوغاست

هرآنچه جلوه کند یار من از او زیباست

گروه خون مرا گر کسی ز من پرسد

گروه خون من یا علی و یا زهرا ست

روز پدرمبارک

  • محمد علیوند

نظرات  (۴)

  • دل تنگــ امام زمان (عج)
  • سلام.بسیار عالی بود.
    با افتخار لینک شدید صلاح دونستید تشریف بیارید در خدمت باشیم.

    للحق
    ماه ماه رجب وسفره به نام علی است
    لحظه ی جلوه، رخ یار تماشادارد

    عاشق نیمه شب صحن وسرای علیم
    حرم حیدرکرارتماشادارد

    همه ی ارزویم یه سفر کرب وبلاست
    شب جمعه ،حرم یارتماشادارد
    سلام و خدا قوت!...بروزم...خوشحال میشم تشریف بیارین...یاعلی
    Going to put this arctile to good use now.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی